CRM

SugarCRM voitti jälleen PCMag Business Choice Awards -palkinnon

PCMag-lehti valitsi raportissaan SugarCRMän vuoden 2016 parhaaksi asiakkuudenhallintatyökaluksi.

Lehden tekemässä kyselyssä kysyttiin asiakkuudenhallintaohjelmistojen käyttäjien näkemyksiä heidän käyttämänsä ohjelmiston toimivuudesta ja suositteluarvosta. Vertailtavana oli SugarCRMän lisäksi muun muassa Oraclen, Microsoftin, ja Salesforcen tarjoamia ohjelmistoja. SugarCRM erottui joukosta selvästi suositellumpana.

[pcmag_2016_scores.png]

Asiakastarina: BancVue ja myynnin kasvattaminen

BancVue onnistui saavuttamaan yli 400 prosentin ROI-tuottolukeman käyttämällä SugarCRM:ää. Nucleuksen toteuttamasta raportista käy ilmi, että BancVuen siirtyminen tilanteesta, jossa asiakastietoa oli useassa paikassa yhteen kaikenkattavaan CRM-alustaan tuki yritystä parhaimmalla mahdollisella tavalla sen nopeassa kasvussa.

Koko asiakastarinan voit lukea täältä.

Suomalaisista menestystarinoista saat tietää meiltä.

Asiakastyöskentelyn uudistuminen parempaan vaikuttaa koko organisaatioon

Tutustu SugarCRM:n raporttiin asiakastyöskentelyn uudistavasta toimintamallista, jossa tavalliset crm-käyttäjät ovat keskiössä. Jos olet miettinyt, millä tavalla uusi ja parempi CRM voisi muuttaa organisaatiosi kokonaisvaltaisia toimintatapoja, tämä materiaali on Sinua varten. Mukana myös tunnettuja asiakastarinoita SugarCRM:n menestyksekkäästä käyttöönotosta. 

Lue raportti täältä.

Käyttäjälähtöisyys SugarCRM:ssa, mitä se tarkoittaa?

SugarCRM profiloituu asiakkuudenhallintajärjestelmien markkinoilla edullisuutensa lisäksi muokattavimmaksi, kustoimoitavimmaksi ja yksinkertaisesti käyttäjäystävällisimmäksi ratkaisuksi. Mutta mitä yksilötasolla tarkalleen ottaen tarkoitetaan? Sekä järjestelmän käyttäjää että hallinnoitavaa asiakasta tarkastellaan yksilöllisestä näkökulmasta, mutta miten se näkyy SugarCRM:n toiminnallisuuksissa? Ja miten se edistää organisaation toimintaa kokonaisuudessaan?

Mobiilikokemus äärimmäisen tärkeä CRM-kentällä

SugarCRM:n toimitusjohtaja Larry Augustin muistuttaa CXM-julkaisun haastattelussa asiakkuuksien muuttuvasta, monikanavaisesta ja mobiilista luonteesta. Myös asiakkuudenhallinnan on näin ollen ulotettava mekanisminsa laajemmalle kuin koskaan. SugarCRM ja erityisesti sen mobiilikäyttö luovat markkinoiden parhaan mahdollisuuden vastata monipuoliseen kysyntään. Lue koko haastattelu täältä.

Vinkkejä asiakkuuksien kanssa työskentelyyn

SugarCRM ja OOSIS oy tarjoavat seuraavanlaisia vinkkejä asiakkuuksien kanssa työskentelyyn:

1. Kartoita asiakkuuden eri vaiheet

Oleellista on välttää keskittymistä oman organisaation näkökulmaan asiakkuudesta. Tämän päivän maailmassa, joss asiakkailla on entistä enemmän mahdollisuuksia valita milloin ja miten he ostavat mitäkin, on myös myynnin osattava katsoa koko prosessia asiakkaan näkökulmasta. Kuinka asiakas on löytänyt tuotteesi, mitä valintoja asiakas on tehnyt, mitä hän on jo karsinut pois ja millä tavoin hän päätyy ostopäätökseen.

Lisää myyntiä markkinoinnista

Markkinoinnin ja myynnin saumaton yhteistyö on jokaisen asiakastyötä tekevän yrityksen tavoite, mutta toisinaan niitä on vaikeahkoa saattaa yhteen. Markkinoinnilta odotetaan volyymeja, paljon liidejä, ja myynti taas toivoo kyseisten myyntimahdollisuuksien olevan laadukkaita. Jos tuloksia ei synny, myynnin on helppo todeta liidien olleen liian vaatimattomia tai laadultaan huonoja. Siksi on parempi käyttää SugarCRM:ää sillan luomiseksi myynnin ja markkinoinnin välille.

Vinkki 1 - Potentiaalisen ja riittävän liidin selkeä määrittely