Käyttäjälähtöisyys SugarCRM:ssa, mitä se tarkoittaa?

SugarCRM profiloituu asiakkuudenhallintajärjestelmien markkinoilla edullisuutensa lisäksi muokattavimmaksi, kustoimoitavimmaksi ja yksinkertaisesti käyttäjäystävällisimmäksi ratkaisuksi. Mutta mitä yksilötasolla tarkalleen ottaen tarkoitetaan? Sekä järjestelmän käyttäjää että hallinnoitavaa asiakasta tarkastellaan yksilöllisestä näkökulmasta, mutta miten se näkyy SugarCRM:n toiminnallisuuksissa? Ja miten se edistää organisaation toimintaa kokonaisuudessaan? Erityisellä painotuksella myyntitiimien toimintaa ajatellen OOSIS oy ja SugarCRM tarjoavat materiaalia Sinulle, joka vielä mietit, olisiko SugarCRM paras ratkaisu omalle organisaatiollesi.

Tutustu täällä.