- CRM-vaatimukset
- Yhteisöllinen, tiimikeskeinen lähestymistapa asiakkaiden kasvaviin odotuksiin ja asiakasyritysten monimuotoisiin vaatimuksiin. Läpinäkyvyyden ja liikkuvuuden yhdistäminen reaaliaikaisiin näkökohtiin asiakkuuksissa.
- Myynnin tehostaminen – erityinen, myyntisektorille räätälöity tukialusta.
- SugarCRM-ratkaisu
- Avoimen lähdekoodin ympäristöä hyödyntävä joustava järjestelmä, joka vie yritystä kohti sosiaalisen myynnin aikakautta.
- 12 kuukauden sisällä projektin aloittamisesta uusi myynnin alusta (Sales Connect) yli 45000 globaalisti toimivan myyntihenkilön käytössä.
- Social Business -ideologian mukainen kaikenkattava järjestelmä.
- CRM-vaatimukset
- Siebeliä joustavampi asiakaspalvelun ja myyntikanavien hallinnan järjestelmä. Siebel-pohjaista ratkaisua ei pystytty muokkaamaan kuljetus- ja logistiikka alan tarpeisiin sopivaksi.
- Kustannustehokkaampi CRM- ratkaisu, jonka kohdalla myös pidemmälle viety muokkaaminen on mahdollista.
- SugarCRM-ratkaisu
- Pitkälle kustomoitu SugarCRM, joka otettiin käyttöön useissa toiminnoissa. Painopiste myynnissä, hallinnossa ja asiakaspalvelussa.
- Asiakaskohtaamisen tuki asiakkuudenhallinnassa – entistä parempi asiakaspalvelu ja asiakaskokemus.
- Yhtenäinen kommunikaatio Postnordin 29:n asiakaspalvelua tarjoavan organisaation välillä.
- CRM-vaatimukset
- Helppokäyttöisempi ja joustavampi järjestelmä myynnin tehostamiseksi.
- Uniikki työkalu liiketoimintatiedon jakamiseen.
- Myynnissä työskentelevien pystyttävä paremmin jakamaan tietoa keskenään.
- SugarCRM-ratkaisu
- Myynnin ja markkinoinnin yhdistävä työkalu pilvipalveluna.
- Yksilöllistä räätälöintityötä paikallisen partnerin kanssa.
- Paremmat resurssit yksilölliseen, korkeatasoiseen asiakaspalveluun.
- CRM-vaatimukset
- Tehokas mediamyynnin työkalu.
- Monipuolinen asiakassegmentointi.
- Integrointi muihin järjestelmiin.
- SugarCRM-ratkaisu
- Pitkälle räätälöity SugarCRM-ratkaisu lähes sadan henkilön päivittäiseksi työkaluksi.
- Järjestelmä integroitu toimimaan yhteistyössä mm. laskutuksen ja tuotannon kanssa.
- CRM-vaatimukset
- Kustannustehokas ohjelmistoratkaisu, joka voidaan muokata osaksi laajempaa liiketoiminnan ja logistiikan alustaa.
- Myynnin henkilöille väline myynnin seurantaan ja uusien myyntimahdollisuuksien tunnistamiseen.
- SugarCRM-ratkaisu
- SugarCRM integroituna logistiikan ja sähköisen liiketoiminnan järjestelmiin.
- Myynnin henkilöillä reaaliaikainen pääsy eri markkina-alueita koskeviin raportteihin ja asiakaslistauksiin.
- CRM-vaatimukset
- Reebokin brändin vahvistaminen CRM:n avulla.
- Kaikkien urheilusta nauttivien tavoittaminen laajassa fitness- ekosysteemissä.
- Integraatiot SAP-järjestelmään, sähköpostiin ja sosiaaliseen mediaan.
- SugarCRM-ratkaisu
- Täydet mobiilitoiminnallisuudet Android- ja iOS-alustoilla.
- Tiedon kerääminen relevanttien tapahtumien, kontaktien ja sosiaalisen median avulla.
- Tiedot julkisista yhteistyökumppaneista saatavilla kaikkialla organisaatiossa ja aina ajantasalla.
- CRM-vaatimukset
- Yksittäisistä järjestelmistä kohti avoimen arkkitehtuurin järjestelmää, jossa asiakasdata voidaan synkronoida maailmanlaajuisesti.
- Online-pohjainen järjestelmä, joka on sovitettavissa yrityksen muuttuviin tarpeisiin.
- Markkinointikampanjoiden tehokkaampi hallinta ja seuranta.
- SugarCRM-ratkaisu
- Sugar Professional muokattuna paikallisesti kaikkien 21 toimipisteen vaatimusten mukaisesti.
- Yhdenmukainen asiakasdata ympäri maailman.
- 300 käyttäjää muun muassa markkinoinnin, myynnin, asiakastiedonhallinnan ja projektikoordinoinnin parissa.
- 50% tehokkaampi sähköpostimarkkinointi.
- CRM-vaatimukset
- Hajanaisten järjestelmien tilalle yhtenäinen, resurssimenetykset poistava järjestelmä, joka voidaan tuoda kustannustehokkaasti kaikkiin 60 toimipisteeseen.
- Järjestelmä, joka on helppokäyttöinen mutta silti oikea työkalu korkealle asetettujen liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamiseksi.
- Tuottavuuden ja myyntimahdollisuuksien parempi seuranta.
- SugarCRM-ratkaisu
- Sugar Professional nopealla implementointiaikataululla toteutettuna.
- Myynnin tehostaminen ja päällekkäisyyksien poistuminen paremmalla liidien hallinnalla – kontakteihin liitettävissä kaikki oleelliset dokumentit.
- Tehokas sähköpostimarkkinointityökalu.
Muiden asiakkaiden toteutuksia
- CRM-järjestelmä valmennuskursseille ilmoittautumisten seurantaan, kurssiryhmien hallintaan ja kurssilaisille tiedottamiseen. Integroitu verkkokauppaan, Moodle-oppimisportaaliin, Messto-tekstiviestien lähetyspalveluun ja Netvisor-laskutusjärjestelmään.
- CRM-järjestelmä myyjien päivittäiseen työhön. Paljon matkustaville myyjille on tärkeää käytön helppous mobiililaitteilla. Tarkoitukseen räätälöitiin myyjille oma mobiilinäkymä kauppojen kirjaamiseen. Integraatio laskutusjärjestelmään.
- Integrointiprojekti, CRM:n ja Drupalin yhdistämisellä luotu ohjelmistojen lataus- ja maksupalvelu, joka yhdistää myös luottokunnan maksupalvelut kokonaistoimitukseen. Luottokunnan yhdistäminen asetti järjestelmälle erittäin korkean tietoturvavaatimuksen ja käyttäjänhallinnan asioiden ratkaisun.
- Drupalin asentaminen, muokkaus, koulutus ja käyttöönotto sekä internet- että intranet-käyttöön. Toteutetussa järjestelmässä hyödynnettiin monipuolisella tavalla modulaarista julkaisujärjestelmää.
- Konsultointi- ja määrittelyprojekti tuotekehitykseen ja asiakashallintaan liittyen. Projektissa täydennettiin Dietan prosesseja ja kuvattiin prosesseihin soveltuva tietojärjestelmä.
- Lähes kymmenen vuotta jatkunut yhteistyö CRM-järjestelmän ympärillä. Kontaktia on ulkoistanut määrätyt toistuvat prosessit OOSIS oy:lle.
- Tietokantojen integrointi. Useassa eri maassa sijaitsevien tietokantojen integrointi laskutusjärjestelmään. Tiedot haetaan eri tietokannoista joka yö, muokataan laskutusjärjestelmän vaatimaan muotoon ja toimitetaan laskutusjärjestelmään.
- Kontaktienhallintajärjestelmän luominen ja laaja räätälöinti säätiötoimintaan. Järjestelmällä hallitaan stipendiaatteja, yhteistyökumppaneita ja muita kontakteja.
Shibboleth-identiteetinhallintajärjestelmä. Järjestelmän avulla koulun oppilaat pääsevät yhdellä kirjautumisella kaikkiin järjestelmään liitettäviin palveluihin, mm. sähköpostiin ja kirjastopalveluihin.