sales

Millä tavalla CRM:ää tulee käyttää?

Kaikkien tunnettujen käyttäjämittausten mukaan yleinen ongelma asiakkuudenhallintajärjestelmän käytössä on sen koko potentiaalin hyödyntämättömyys. On helppoa ajatella, että CRM on hankittu myynnin tai markkinoinnin vuoksi, mutta monet muut asiakasrajapintaa hipaisevat käyttötarkoitukset jäävät helposti taka-alalle. SugarCRM on suunniteltu siten, että järjestelmän täysi hyödyntäminen on helppoa ja automatisoitua, ja koko asiakasrajapinta on otettu huomioon. Tutustu kokoamaamme materiaaliin ja eri keinoihin, joiden avulla järjestelmästä saadaan eniten rahanarvoista hyötyä.

Katsaus IBM-yhteistyöhön

IBM:n ja SugarCRM:n maailmankuulu yhteistyösopimus syntyi IBM:n toiveista uudistaa ja tehostaa myyntiosastoaan. Haussa oli yhteisöllinen ja tiimikeskeinen lähestymistapa potentiaalisten asiakkaiden kasvaviin odotuksiin ja alati eläviin vaatimuksiin. Läpinäkyvyys ja liikkuvuus haluttiin yhdistää asiakkuuksien hallintaan. SugarCRM toteutti ratkaisun IBM:n myyntikulttuuriin ja tulevaisuuden visioihin räätälöitynä - aivan kuten OOSIS oy toteuttaa asiakkaidensa tilauksia, pitkällä tähtäimellä ja räätälöitynä.

Käyttäjälähtöisyys SugarCRM:ssa, mitä se tarkoittaa?

SugarCRM profiloituu asiakkuudenhallintajärjestelmien markkinoilla edullisuutensa lisäksi muokattavimmaksi, kustoimoitavimmaksi ja yksinkertaisesti käyttäjäystävällisimmäksi ratkaisuksi. Mutta mitä yksilötasolla tarkalleen ottaen tarkoitetaan? Sekä järjestelmän käyttäjää että hallinnoitavaa asiakasta tarkastellaan yksilöllisestä näkökulmasta, mutta miten se näkyy SugarCRM:n toiminnallisuuksissa? Ja miten se edistää organisaation toimintaa kokonaisuudessaan?