Forresterin markkinatutkimus listaa kuusi askelmaa asiakkuudenhallinnan modernistamiseksi.
1. Yhdistä asiakkuudenhallinnan strategiasi asiakaskokemusstrategian kanssa
2. CRM:n käytön lopullisten tavoitteiden tulee liittyä tulovirran kasvattamiseen
3. Hyödynnä CRM:ää asiakkuuden koko elinkaaren kaikissa vaiheissa
4. Käytä asiakkuudenhallintaa syvälliseen asiakaskohtaiseen personointiin
5. Laajenna CRM:ää sen lähtökohtaisten käyttöoletusten ulkopuolelle integraatioiden avulla
6. Sitouta käyttäjät yksinkertaisella ja helpolla tavalla CRM-kammon välttämiseksi
SugarCRM täyttää kaikki kyseiset havainnollistetut näkökulmat, ja OOSIS oy toimittaa asiakkuudenhallinnan ratkaisut aina personoituna.
Jos haluat tutustua koko tutkimukseen tarkemmin, lue se täältä.