OroCRM on johtava asiakassuhteiden hallintaohjelmisto yrityksille, jotka haluavat parantaa asiakaskokemustaan ja kasvattaa myyntiään. Se tarjoaa kattavan näkymän yrityksen asiakassuhteista ja myynnistä, sekä mahdollistaa tehokkaan johtamisen ja automatisoidun prosessinhallinnan.
OroCRM:n avulla yritys voi hallinnoida asiakkaiden tietoja, jäljittää myyntihankkeita ja seurata asiakasaktiviteettejä. Se tarjoaa myös mahdollisuuden luoda ja hallinnoida kampanjoita, joiden avulla yritys voi tavoittaa oikeat asiakkaat oikeaan aikaan. Integraatioiden avulla OroCRM voidaan liittää muihin järjestelmiin, kuten sähköpostiin ja kalenteriin, jolloin tiedot ovat aina ajan tasalla.
OroCRM:n käyttöliittymä on selkeä ja helppokäyttöinen, ja se tarjoaa tärkeimmät tiedot suoraan etusivulla. Käyttöoikeuksien hallinta takaa pääsyn tiedoille vain oikeille henkilöille. Raportointityökalujen avulla yritys voi seurata myynnin tilannetta ja tehdä tarvittavia päätöksiä. Ota yhteyttä meihin ja katsotaan, miten OroCRM voi auttaa parantamaan yrityksesi asiakassuhteita ja myyntiä.