OroCRM on johtava asiakas­suhteiden hallinta­ohjelmisto yrityksille, jotka haluavat parantaa asiakas­kokemustaan ja kasvattaa myyntiään. Se tarjoaa kattavan näkymän yrityksen asiakas­suhteista ja myynnistä, sekä mahdol­listaa tehokkaan johtamisen ja automa­ti­soidun prosessin­hallinnan.

OroCRM:n avulla yritys voi hallinnoida asiakkaiden tietoja, jäljittää myynti­hankkeita ja seurata asiakas­aktivi­teettejä. Se tarjoaa myös mahdol­lisuuden luoda ja hallinnoida kampanjoita, joiden avulla yritys voi tavoittaa oikeat asiakkaat oikeaan aikaan. Inte­graati­oiden avulla OroCRM voidaan liittää muihin järjes­telmiin, kuten sähkö­postiin ja kalenteriin, jolloin tiedot ovat aina ajan tasalla.

OroCRM:n käyttö­liittymä on selkeä ja helppo­käyttöinen, ja se tarjoaa tärkeimmät tiedot suoraan etusivulla. Käyttö­oikeuksien hallinta takaa pääsyn tiedoille vain oikeille henkilöille. Raportointi­työkalujen avulla yritys voi seurata myynnin tilannetta ja tehdä tarvittavia päätöksiä. Ota yhteyttä meihin ja katsotaan, miten OroCRM voi auttaa parantamaan yrityksesi asiakas­suhteita ja myyntiä.