SugarCRM jatkaa kasvuaan

SugarCRM on juuri ilmoittanut saaneensa päätökseen menestyksekkään vahvaan yritysmyyntiin perustuvan vuoden 2015 toisen kvartaalinsa. Kaikkiaan Sugar saavutti 25 prosenttia kasvua edelliseen vuoteensa nähden. Kasvu perustui Sugarin lisääntyneeseen kysyntään suurten yritysten keskuudessa maailmanlaajuisesti, uusimman version (7.6) lanseeraukseen, Infosys-kumppanuuden julkistamiseen sekä onnistuneeseen SugarCon-konferenssiin. Myös nimeäminen visionääriksi Gartnerin vuoden 2015 Sales Force Automation Magic Quadrant -markkinatutkimuksessa oli myötävaikuttamassa SugarCRM:n nousujohtoiseen kehityssuuntaan.

Toisen kvartaalin aikana SugarCRM sai todistaa vuodessa tapahtunutta kasvuaan muun muassa seuraavilla osa-alueilla: kasvua ilmeni 175% uusien asiakkaiden määrässä, 164% keskimääräisen uuden sopimuksen arvossa sekä 68% yli sadantuhannen dollarin arvoisissa käyttäjäsopimuksissa. Merkittävien suurten kansainvälisten asiakkaiden joukkoon liittyivät toisen kvartaalin aikana muun muassa MGM Macau ja DuProprio.