OOSIS Oy ja ELEMENT Ab ovat tunnistaneet markkinointiautomaatio Act-Onin ja SugarCRM:n potentiaalin tehostaa toistensa toimintaa, ja tiistaina 5.5. pidetty aamiaisseminaari olikin omistettu asiakkuudenhallinnan ja markkinointiautomaation yhteistoiminnalle. Esityksissä korostettiin muun muassa asiakas- ja käyttäjäkohtaisen kustomoinnin merkitystä SugarCRM:n käytössä, markkinointiautomaation roolia laadukkaiden liidien löytämisessä ja joustavan SugarCRM:n istuvuutta useisiin myyntiä tehostaviin lisäkustomointeihin, myös markkinointiautomaatioon.
SugarCRM on ideaali kumppani markkinointiautomaatiolle avoimien rajapintojensa ja muokattavuutensa ansiosta. SugarCRM on tunnustanut myös konsernitasolla Act-Onin markkinointiautomaation sopivan saumattomasti yhteen Sugarin asiakkuudenhallinnan toiminnallisuuden kanssa. SugarCRM -partnerien kokoontumisessa SugarConissa Act-On valittiin hiljattain vuoden partneriksi itsenäisten tietojärjestelmien kategoriassa.
Markkinointiautomaatio + CRM –aamiaisseminaarin sisältö pian saatavilla OOSIS Oy:n verkkosiuvujen Julkaisut-välilehdellä.