Lisäosia SugarCRM:ään myynnin ja markkinoinnin tehostamiseksi

Sugarin etulyöntiasema muihin asiakkuudenhallintajärjestelmiin nähden perustuu suurilta osin sen kustomoitavuuteen. Muokkausmahdollisuuksia ei ole rajattu suljetumpien järjestelmien tavoin, ja asiakkuudenhallinta saadaan taipumaan aina yksilöllisten tarpeiden mukaisesti. Toisinaan kuitenkin paras ratkaisu on järjestelmään alkuperäisesti kuulumattoman lisäosan, add-onin, käyttöönotto. Jotta käyttäjäkokemus ei muodostuisi liian raskaaksi ("Taas uusi työkalu? Eikö tämä uusi CRM nyt riitä?"), OOSIS oy toteuttaa add-onin ja Sugarin välillä aina laadukkaan integraation ja kertakirjautumisen. On olemassa tiettyjä lisäosia, jotka sopivat erityisen hyvin Sugariin ja korostavat sen vahvuuksia.

Myynnin kannalta sähköposti-integraatio on sekä kustannustehokas että äärimmäisen hyödyllinen. CRM ja sähköposti ovat todennäköisesti kaksi käytetyintä alustaa keskimääräisen myyjän työpäivän aikana, joten on järkevää tuoda ne yhteen. Mikäli käytössänne on Gmail-sähköposti, hyvä vaihtoehto add-oniksi on Collabspot, jonka integraatio Sugarin kanssa on optimoitu kevyeksi ja toimivaksi.

Myös markkinointiautomaatio kasvattaa suosiotaan. Automaattinen liidien kerääminen klikkien perusteella, sähköpostimarkkinointi, tapahtumien hallinta, verkkosivuvierailujen laskenta ja analysointi, sosiaalisen median kytkennät ja anlyysit hoituvat optimoidusti Sugarin ja markkinointiautomaation ohjelman välillä. Sugarin kanssa optimaalisen integraation muodostavat muun muassa ActOn ja Salesfusion.

Jos käytössäsi on jo esimerkiksi jokin yllämainituista, tai olet kiinnostunut kuulemaan lisää SugarCRM:ään integroitavista add-oneista, kysy meiltä lisää.