Lehdistötiedote: Avoin lähdekoodi toimii asiakashallinnassa - merkittävä SugarCRM-kauppa

SugarCRM on maailman käytetyin avoimen lähdekoodin asiakashallintajärjestelmä. Sillä on yli 600 000 käyttäjää ja sitä käytetään 80:llä eri kielellä. SugarCRM on erinomainen esimerkki avoimen lähdekoodin voimasta ja se on voittanut lukuisia arvostettuja palkintoja. Avoimen lähdekoodin lisäksi järjestelmää julkaistaan myös kaupallisena versiona, näin käyttäjät voivat valita omaan toimintaansa sopivan ratkaisun.

Avoimeen lähdekoodiin siirtyminen on monille yrityksille suuri haaste. Siirtymistä helpottaa luotettava asiantuntijakumppani, jolta käyttäjät saavat tarvittavaa tukea ja palvelua. Avoimen lähdekoodin yleistymisen esteenä onkin usein juuri sopivan kumppanin löytäminen.

OOSIS oy on vahvistanut asemaansa SugarCRM-toimittajana ja -asiantuntijana hankkimalla Antamis Sprl:ltä kaikki yrityksen SugarCRM-asiakkuudet. Antamis toimi aiemmin Sugarin partnerina Suomessa. Nyt solmitulla kaupalla OOSIS vakiinnuttaa asemansa Suomen johtavana SugarCRM-toimittajana.

"Tämä on merkittävä askel meille ja Sugarin käyttäjille Suomessa. Voimme laajentaa ja kehittää jo ennestään kattavia palvelujamme", toteaa toimitusjohtaja Pauli Jantunen OOSIS oy:stä.

Jantunen jatkaa aiheesta: "Uusi järjestely yhdessä orgaanisen kasvun kanssa luo pohjan entistä laajemmalle palveluvalikoimalle. Tämä tekee niin meistä kuin SugarCRM:stä erittäin kiinnostavan vaihtoehdon kaiken kokoisille yrityksille myös Suomessa."

OOSIS oy on suomalainen, vuodesta 2005 toiminut täyden palvelun IT-talo. OOSIS on toteuttanut useita avoimen lähdekoodin järjestelmiä, olemme toimittaneet mm. SugarCRM:ään, Drupal:iin ja Shibboleth:iin pohjautuvia ratkaisuja. SugarCRM-järjestelmiä OOSIS on toimittanut jo lähes seitsemän vuoden ajan lukuisille asiakkaille. SugarCRM on myös integroitu moniin muihin OOSIS oy:n palveluihin ja järjestelmiin. OOSIS antaa konsultointia ja koulutusta Sugarista sekä asiakashallintajärjestelmien suunnitteluun ja käyttöön liittyvistä prosesseista.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Pauli Jantunen, 044 088 1081, pauli.jantunen@oosis.fi. http://www.oosis.fi. http://www.sugarcrm.com