Ravintola Palace, Helsinki, 10.4.2014, klo 8.00-11.00. Tapahtuma on maksuton.
Saavu aamiaiselle kuulemaan alan asiantuntijoilta nykyaikaisesta asiakkuudenhallinnasta!
Asiakastiedon kerääminen, asiakkuuksien luokittelu ja myynnin älykäs johtaminen ovat onnistuneen asiakastyöskentelyn edellytyksiä. Maailma muuttuu myös asiakkuudehallinnan osalta; CRM-järjestelmien siirtyminen mobiililaitteisiin ja niiden kytkeytyminen sosiaaliseen mediaan ovat esimerkkejä tästä. Tervetuloa kuulemaan lisää asiakkuudenhallinnan uusista tuulista!
Aikataulu
8:00-8:45 Aamiaistarjoilu ja vapaata keskustelua
8:45-9:00 Alkusanat, Pauli Jantunen, toimitusjohtaja, OOSIS Oy
9:00-9:30 Mobile CRM and SugarCRM's mobile app, Thordur Gunnthorsson, Regional Sales Director, SugarCRM
9:30-10:00 Sosiaalinen CRM, Jouni Huotari, Partner, OOSIS Oy
10:00-10:15 Kahvitauko
10:15-10:45 SugarCRM 7, Mikko Punakallio, projektipäällikkö, OOSIS Oy
10:45-11:00 Onnistuu.fi ja loppusanat, Pauli Jantunen, OOSIS Oy
Aamiaistapahtuman osallistujamäärä on rajattu. Sitovat ilmoittautumiset Jenna Suoniolle: jenna.suonio@oosis.fi tai 044 088 1086.