CRM-järjestelmä on työkalu asiakasstrategian toteuttamisessa. Nykyaikaisen CRM:n avulla yritys parantaa mm. asiakastyytyväisyyttä ja kasvattaa myyntiä. Olet lämpimästi tervetullut CRM-aiheiseen aamiaistilaisuuteemme kuulemaan CRM:n onnistuneesta käyttöönotosta. Puhujina asiakkuudenhallinnan ammattilaisia sekä käyttäjä,- strategia- että teknologiapuolelta. Tapahtuma on suunnattu erityisesti keskisuurten ja suurten yritysrten myynnistä, asiakkuuksista ja liiketoiminnan kehityjksestä vastaaville päättäjille.
Tilaisuus järjestetään Ravintola Palacessa, Eteläranta 10, Helsinki. Tilaisuus on maksuton.
Ohjelma
- 8:30-9:00 Kirjautuminen ja Palacen aamiainen
- 9:00-9:15 Tervetulosanat, Niko Meriläinen, OOSIS Oy
- 9:15-9:45 CRM-asiakkuusstrategisena työkaluna, Sami Hurme, MIF Oy
- 9:45-10:15 Käyttäjien sitoutuminen CRM:n käyttöönotossa, Emilia Tiusanen, RTK-Palvelu Oy
- 10:15-10:30 Kahvitauko
- 10:30-10:50 SugarCRM presentation, Jordy Tegelaar, SugarCRM
- 10:50-11:00 Loppusanat, Pauli Jantunen, OOSIS Oy