Muokattavuus on sijoitus tulevaisuuteen

Toisinaan tulevaisuuden muutokset tulevat yllättäen, ja asiakkuudenhallintajärjestelmään liittyvät käytännöt voivat vaihtua suurestikin, ja täysin käyttäjistä riippumattomista syistä. Esimerkiksi terveydenhuoltosektorilla potilastietoihin liittyvää lainsäädäntöä saatetaan muuttaa, jolloin mahdollisesti pilvipalvelun kautta toimiva SaaS-pohjainen CRM-ratkaisu tulee vaihtaa tai muokata paikalliseen on-site-järjestelmään. Myös yleiseen sähköisen asiakastiedon säilyttämiseen liittyvä lainsäädäntö voi muuttua. Mikäli järjestelmään on mahdollista toteuttaa vain kalliita integraatioita esimerkiksi tiukasti rajattujen rajapintojen tai ohjelmointikielien vuoksi, voi uuteen tilanteeseen mukautuminen käydä hintavaksi.

SugarCRM nimettiin visionääriksi Gartnerin vuoden 2015 Sales Force Automation Magic Quadrant -tutkimuksessa, ja yllä kuvatun kaltainen tilanne on täydellinen esimerkki siitä, mitä kyseinen luonnehdinta tarkoittaa. Sugarin kanssa käyttäjän tulevaisuuden kehityssuunnat ovat aina avoimet. On-site-versioon vaihtaminen käy helposti, ja mahdollisuudet eri lisäosien ja ohjelmien integrointiin kunkin tilanteen mukaisesti ovat markkinoiden laajimmat.

Lisää Sugarin innovatiivisuudesta täällä.

Kysy meiltä lisää, kuinka olemme onnistuneet mukautumaan asiakkaidemme muuttuviin tilanteisiin markkinoiden parhaasta asiakkuudenhallinnasta tinkimättä.