Modernin CRM:n ominaisuudet

Forresterin markkinatutkimus listaa kuusi askelmaa asiakkuudenhallinnan modernistamiseksi.

1. Yhdistä asiakkuudenhallinnan strategiasi asiakaskokemusstrategian kanssa

2. CRM:n käytön lopullisten tavoitteiden tulee liittyä tulovirran kasvattamiseen

3. Hyödynnä CRM:ää asiakkuuden koko elinkaaren kaikissa vaiheissa

4. Käytä asiakkuudenhallintaa syvälliseen asiakaskohtaiseen personointiin

5. Laajenna CRM:ää sen lähtökohtaisten käyttöoletusten ulkopuolelle integraatioiden avulla

6. Sitouta käyttäjät yksinkertaisella ja helpolla tavalla CRM-kammon välttämiseksi

SugarCRM täyttää kaikki kyseiset havainnollistetut näkökulmat, ja OOSIS oy toimittaa asiakkuudenhallinnan ratkaisut aina personoituna.

Jos haluat tutustua koko tutkimukseen tarkemmin, lue se täältä.