yksilö

Asiakastyöskentelyn uudistuminen parempaan vaikuttaa koko organisaatioon

Tutustu SugarCRM:n raporttiin asiakastyöskentelyn uudistavasta toimintamallista, jossa tavalliset crm-käyttäjät ovat keskiössä. Jos olet miettinyt, millä tavalla uusi ja parempi CRM voisi muuttaa organisaatiosi kokonaisvaltaisia toimintatapoja, tämä materiaali on Sinua varten. Mukana myös tunnettuja asiakastarinoita SugarCRM:n menestyksekkäästä käyttöönotosta. 

Lue raportti täältä.

Käyttäjälähtöisyys SugarCRM:ssa, mitä se tarkoittaa?

SugarCRM profiloituu asiakkuudenhallintajärjestelmien markkinoilla edullisuutensa lisäksi muokattavimmaksi, kustoimoitavimmaksi ja yksinkertaisesti käyttäjäystävällisimmäksi ratkaisuksi. Mutta mitä yksilötasolla tarkalleen ottaen tarkoitetaan? Sekä järjestelmän käyttäjää että hallinnoitavaa asiakasta tarkastellaan yksilöllisestä näkökulmasta, mutta miten se näkyy SugarCRM:n toiminnallisuuksissa? Ja miten se edistää organisaation toimintaa kokonaisuudessaan?