Lehdistötiedote: Maailman nopeimmin kasvava asiakashallintajärjestelmä Suomeen

SugarCRM on maailman nopeimmin kasvava asiakashallintajärjestelmä. Forresterin tekemän tutkimuksen mukaan se on myös maailman suosituin avoimen lähdekoodin järjestelmä. SugarCRM on valinnut OOSIS Oy:n Suomen partnerikseen.

OOSIS:lla on seitsemän vuoden kokemus SugarCRM projekteista. Aikaisemmin suomalaisten yritysten on pitänyt etsiä SugarCRM partneria ulkomailta. Nyt palvelua on mahdollista saada Suomesta ja suomeksi.

"Suomalaisen partnerin myötä SugarCRM on entistä houkuttelevampi vaihtoehto kaiken kokoisille yrityksille Suomessa. Tulemme myös julkaisemaan SugarCRM:n suomenkielisen version”, toteaa toimitusjohtaja Pauli Jantunen OOSIS Oy:stä. Sugarin partnerina toimiminen parantaa Jantusen mukaan OOSIS Oy:n palveluvalikoimaa ja vankistaa yrityksen asemaa Suomen johtavana SugarCRM toimittajana.

Myös Atlantin toisella puolella ollaan uuteen tilanteeseen tyytyväisiä.

“OOSIS Oy:llä on jo vuosien kokemus SugarCRM:stä ja avoimen lähdekoodin versioista. Tällä sopimuksella pääsemme Suomen markkinalla hyvin eteenpäin“, uskoo SugarCRM:n johtaja Walter Pernstecher, VP Enterprise Sales EMEA.

Maailman käytetyin avoin CRM

SugarCRM on maailman käytetyin avoimen lähdekoodin asiakashallintajärjestelmä. Sillä on yli 600 000 käyttäjää ja sitä käytetään 80:llä eri kielellä. SugarCRM on myös erinomainen esimerkki avoimen lähdekoodin voimasta. Se on voittanut lukuisia arvostettuja palkintoja.

OOSIS oy on integroinut SugarCRM:n moniin asiakkaidensa ulkoisiin järjestelmiin, esimerkiksi laskutus- ja toiminnanohjausjärjestelmiin. OOSIS antaa SugarCRM:ään liittyvää konsultointia ja koulutusta sekä tekee yleisemmin asiakashallintajärjestelmiin ja myynninprosesseihin liittyvää kehitystä.

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Pauli Jantunen, 050 38 33 789, pauli.jantunen@oosis.fi

OOSIS Oy tarjoaa asiakkailleen prosessi- ja liiketoimintakonsultointia, räätälöityjä IT-ratkaisuja, ASP-palveluita, ylläpitopalveluita sekä avoimen lähdekoodin ratkaisujen toimitus- ja koulutusprojekteja. Useimmat palveluistamme ovat Internet-selaimella käytettäviä verkkopohjaisia sovelluksia. Erikoisosaamisalueitamme ovat yritysten tietojärjestelmien integrointi, prosessien automatisointi, erilaiset myynti- ja asiakastietojärjestelmät sekä web-pohjaiset asiakaskohtaisesti räätälöidyt julkaisujärjestelmät ja dokumentinhallintajärjestelmät.

OOSIS: www.oosis.fi

SugarCRM: www.sugarcrm.com

ja http://www.oosis.fi/d9/sugarcrm

SugarCRM maailman nopeimmin kasvava:

Forrester-tutkimus CRM-järjestelmistä: http://www.forrester.com/The+Forrester+Wave+CRM+Suites+For+Midsize+Orga…