CRM:n käyttöönotto -aamiaisseminaari 28.10.2015

CRM-järjestelmä on työkalu asiakasstrategian toteuttamisessa. Nykyaikaisen CRM:n avulla yritys parantaa mm. asiakastyytyväisyyttä ja kasvattaa myyntiä. Olet lämpimästi tervetullut CRM-aiheiseen aamiaistilaisuuteemme kuulemaan CRM:n onnistuneesta käyttöönotosta. Puhujina asiakkuudenhallinnan ammattilaisia sekä käyttäjä,- strategia- että teknologiapuolelta. Tapahtuma on suunnattu erityisesti keskisuurten ja suurten yritysrten myynnistä, asiakkuuksista ja liiketoiminnan kehityjksestä vastaaville päättäjille.

Tilaisuus järjestetään Ravintola Palacessa, Eteläranta 10, Helsinki. Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittautuminen

Ohjelma

  • 8:30-9:00   Kirjautuminen ja Palacen aamiainen
  • 9:00-9:15   Tervetulosanat, Niko Meriläinen, OOSIS Oy
  • 9:15-9:45   CRM-asiakkuusstrategisena työkaluna, Sami Hurme, MIF Oy
  • 9:45-10:15   Käyttäjien sitoutuminen CRM:n käyttöönotossa, Emilia Tiusanen, RTK-Palvelu Oy
  • 10:15-10:30   Kahvitauko
  • 10:30-10:50   SugarCRM presentation, Jordy Tegelaar, SugarCRM
  • 10:50-11:00   Loppusanat, Pauli Jantunen, OOSIS Oy