SugarCRM

Onpa yrityksen asiakas toinen yritys tai kuluttaja, SugarCRM tarjoaa työkalut asiakassuhteen rakentamiseen, ylläpitämiseen ja parantamiseen. SugarCRM voi toimia pelkistetysti asiakastietokantana tai sen edistyneiden ominaisuuksien avulla kaikki markkinointi- ja myyntiprosessit voidaan automatisoida yrityksen tarpeiden mukaan.

SugarCRM on suunniteltu tukemaan yrityksen asiakaskeskeistä prosessia alusta alkaen. Asiakkuuden eri vaiheita liideistä asiakkaiksi tuetaan erinomaisilla markkinoinnin ja myynnin työkaluilla ja mahdollisuudella jakaa tietoa järjestelmän käyttäjien kesken asiakkuuden tilaan vaikuttavista tapahtumista, kuten asiakaspalvelusta. Tiedon jakaminen ja toimenpiteiden seuranta yrityksen henkilökunnan kesken voidaan pitkälti automatisoida Sugarin monipuolisilla työkaluilla.

Sugariin on helpon laajennettavuuden ansiosta saatavissa joukottain ominaisuuksia, jotka täydentävät jo ennestään tehokasta järjestelmää. Sugaria voi räätälöidä yrityksen tarpeisiin vakiotyökaluilla joko itse tai käyttämällä SugarCRM-asiantuntijaa apuna. Esimerkiksi Sugarin käyttöliittymän kentät ja moduulit voi nimetä uudelleen käyttäen oman liiketoiminnan vakiintuneita ja relevantteja termejä.

SugarCRM on saatavilla neljänä eri versiona: Sugar Developer Edition (avoimen lähdekoodin versio), Sugar Professional, Sugar Enterprise ja Sugar Ultimate. Katso täältä merkittävimmät erot kaupallisten versioiden välillä.

Tutustu Sugariin paremmin sivuillamme ja ole yhteydessä asiantuntijoihimme. Olemme vakuuttuneita, että tarjolla olevista CRM -järjestelmistä Sugar tarjoaa parhaan vastineen rahoille ominaisuuksista tinkimättä. Autamme mielellämme oikean Sugar-version valinnassa, tarjoamme palveluita onnistuneen käyttöönottoprojektin toteuttamiseen ja tuemme käytön aikana eteen tulevissa tilanteissa.

Markkinointiviestien, kampanjoiden ja muiden markkinointitoimenpiteiden suunnittelu, toteutus ja seuranta on helppoa SugarCRM:n työkaluilla. Sugar tukee myös asiakkaiden segmentointia ja profilointia, mikä on...

SugarCRM parantaa myyntihenkilöstön suoritusta myyntiprosessin vakioimisella ja automatisoinnilla. SugarCRM:n avulla yritys varmistaa, että jokainen myyntiliidi tulee käsitellyksi ajallaan, myyjät keskittyvät...

Asiakkuudenhallinnan kannalta on oleellista jatkaa asiakkaan matkan seuraamista myös asiakassuhteen syntymisen jälkeen. Tyypillisesti asiakaspalvelun eri kontaktipisteet tarjoavat ensiarvoisen tärkeää tietoa...

Sugarin avulla hallitset kaikki asiakassopimukset ja muut allekirjoitettavat dokumentit suoraan asiakkaan asiakastiedoissa. Pystyt myös lähettämään sopimukset sähköisesti allekirjoitettavaksi Onnistuu.fi...

Asiakkuuksista kerättävä tieto on arvokasta vain, jos sitä käytetään liiketoiminnan hyväksi. Tiedon hyväksikäytön avulla yritys voi ymmärtää, missä se on tällä hetkellä ja mihin se on menossa. Sugarissa tämä...

Vastatakseen mahdollisimman monien toimialojen ja liiketoimintaympäristöjen tarpeisiin SugarCRM sisältää helppokäyttöisiä työkaluja järjestelmän muokkaamiseen. Muokkausvaihtoehdot ovat koko järjestelmän...

Tehokkuus ja läpinäkyvyys sekä niiden lisääminen ovat oleellinen osa tämän päivän CRM-järjestelmää ja sen tuomia etuja. SugarCRM:ssä on erilaisia työkaluja, jotka auttavat yritystä tehostamaan työskentelyä ja...

CRM -järjestelmästä saadaan suurin hyöty irti liittämällä se muihin tietojärjestelmiin. Tällaisia järjestelmiä ovat mm. laskutus- ja ERP-järjestelmät sekä verkkokaupat. Tämän lisäksi liitännät erilaisiin...

OOSIS oy tarjoaa laajan valikoiman palveluita, joiden avulla saat enemmän irti Sugarista. Palveluvalikoimamme pitää sisällään koulutuspalveluja, tukipalveluja sekä erilaisia muita palveluja (mm....