OOSIS oy
  • SugarCRM
  • Tuotteet
  • Uutiset
  • Yritys
  • In English
  • Yhteystiedot

Modernin CRM:n ominaisuudet --- 10.11.2015

Forresterin markkinatutkimus listaa kuusi askelmaa asiakkuudenhallinnan modernistamiseksi.

  1. Yhdistä asiakkuudenhallinnan strategiasi asiakaskokemusstrategian kanssa

  2. CRM:n käytön lopullisten tavoitteiden tulee liittyä tulovirran kasvattamiseen

  3. Hyödynnä CRM:ää asiakkuuden koko elinkaaren kaikissa vaiheissa

  4. Käytä asiakkuudenhallintaa syvälliseen asiakaskohtaiseen personointiin

  5. Laajenna CRM:ää sen lähtökohtaisten käyttöoletusten ulkopuolelle integraatioiden avulla

  6. Sitouta käyttäjät yksinkertaisella ja helpolla tavalla CRM-kammon välttämiseksi

SugarCRM täyttää kaikki kyseiset havainnollistetut näkökulmat, ja OOSIS oy toimittaa asiakkuudenhallinnan ratkaisut aina personoituna.

Jos haluat tutustua koko tutkimukseen tarkemmin, lue se täältä.


© OOSIS oy 2020 | Rekisteriseloste | hugo.386 theme by Max le Fou