myynti

BancVue onnistui saavuttamaan yli 400 prosentin ROI-tuottolukeman käyttämällä SugarCRM:ää. Nucleuksen toteuttamasta raportista käy ilmi, että BancVuen siirtyminen tilanteesta, jossa asiakastietoa oli useassa paikassa yhteen kaikenkattavaan CRM-alustaan tuki yritystä parhaimmalla mahdollisella tavalla sen nopeassa kasvussa.

Koko asiakastarinan voit lukea täältä .

IBM:n ja SugarCRM:n maailmankuulu yhteistyösopimus syntyi IBM:n toiveista uudistaa ja tehostaa myyntiosastoaan. Haussa oli yhteisöllinen ja tiimikeskeinen lähestymistapa potentiaalisten asiakkaiden kasvaviin odotuksiin ja alati eläviin vaatimuksiin. Läpinäkyvyys ja liikkuvuus haluttiin yhdistää asiakkuuksien hallintaan. SugarCRM toteutti ratkaisun IBM:n myyntikulttuuriin ja tulevaisuuden visioihin räätälöitynä - aivan kuten OOSIS oy toteuttaa asiakkaidensa tilauksia, pitkällä tähtäimellä ja räätälöitynä.

SugarCRM profiloituu asiakkuudenhallintajärjestelmien markkinoilla edullisuutensa lisäksi muokattavimmaksi, kustoimoitavimmaksi ja yksinkertaisesti käyttäjäystävällisimmäksi ratkaisuksi. Mutta mitä yksilötasolla tarkalleen ottaen tarkoitetaan? Sekä järjestelmän käyttäjää että hallinnoitavaa asiakasta tarkastellaan yksilöllisestä näkökulmasta, mutta miten se näkyy SugarCRM:n toiminnallisuuksissa? Ja miten se edistää organisaation toimintaa kokonaisuudessaan?

Sivut