SugarCRM

ActiveCampaign-integraatiot

OOSIS oy toteuttaa integraatioita ActiveCampaign -järjestelmään. Olemme integroineet sen muun muassa SugarCRM:ään. Integraation avulla voidaan esimerkiksi tuoda markkinoinnin käyttöön asiakas- ja kontaktilistoja muista järjestelmistä. ActiveCampaign integraation avulla saadaan varmistettua tietojen yhteneväisyys eri järjestelmissä ja vältetään turhaa manuaalista työtä. Ota yhteyttä jos haluat kuulla lisää.

SugarCRM 10 julkaistu

SugarCRM on julkaissut version 10 asiakkuudenhallintajärjestelmästään. Uusi versio on saatavilla sekä SugarCRM:n tarjoamasta pilvipalvelusta, että paikallisasennuksiin. Päivitys keskittyy käytettävyyden parantamiseen entistäkin paremmaksi. Uuden version myötä tietuenäkymät ovat entistä selkeämpiä ja informatiivisempia, tehden järjestelmän käytöstä entistäkin tehokkaampaa.

Lisää tietoa aiheesta ja tarkempi lista muutoksista löytyy SugarCRM:n sivuilta

SugarCRM voitti jälleen PCMag Business Choice Awards -palkinnon

PCMag-lehti valitsi raportissaan SugarCRMän vuoden 2016 parhaaksi asiakkuudenhallintatyökaluksi.

Lehden tekemässä kyselyssä kysyttiin asiakkuudenhallintaohjelmistojen käyttäjien näkemyksiä heidän käyttämänsä ohjelmiston toimivuudesta ja suositteluarvosta. Vertailtavana oli SugarCRMän lisäksi muun muassa Oraclen, Microsoftin, ja Salesforcen tarjoamia ohjelmistoja. SugarCRM erottui joukosta selvästi suositellumpana.

[pcmag_2016_scores.png]

Asiakastarina: BancVue ja myynnin kasvattaminen

BancVue onnistui saavuttamaan yli 400 prosentin ROI-tuottolukeman käyttämällä SugarCRM:ää. Nucleuksen toteuttamasta raportista käy ilmi, että BancVuen siirtyminen tilanteesta, jossa asiakastietoa oli useassa paikassa yhteen kaikenkattavaan CRM-alustaan tuki yritystä parhaimmalla mahdollisella tavalla sen nopeassa kasvussa.

Koko asiakastarinan voit lukea täältä.

Suomalaisista menestystarinoista saat tietää meiltä.

Katsaus IBM-yhteistyöhön

IBM:n ja SugarCRM:n maailmankuulu yhteistyösopimus syntyi IBM:n toiveista uudistaa ja tehostaa myyntiosastoaan. Haussa oli yhteisöllinen ja tiimikeskeinen lähestymistapa potentiaalisten asiakkaiden kasvaviin odotuksiin ja alati eläviin vaatimuksiin. Läpinäkyvyys ja liikkuvuus haluttiin yhdistää asiakkuuksien hallintaan. SugarCRM toteutti ratkaisun IBM:n myyntikulttuuriin ja tulevaisuuden visioihin räätälöitynä - aivan kuten OOSIS oy toteuttaa asiakkaidensa tilauksia, pitkällä tähtäimellä ja räätälöitynä.

Forbes: SugarCRM ja kilpailija vertailussa

Vuoden takaisessa haastattelussa Sugarin toimitusjohtaja Larry Augustin selittää Forbesille, mikä on johtanut SugarCRM:n nousuun asiakkuudenhallintajärjestelmien kärkipaikoille. Samalla oiotaan vanhoja käsityksiä CRM-markkinoiden jakautumisesta kilpailijoiden kesken. Tänä päivänä on myös havaittavissa, että Augustinin havainnot pitivät täysin paikkansa. Vuonna 2015 PC-lehden parhaan CRM:n kartoituksessa Sugar selvisi myös niiden kilpailijoiden ohitse, joiden vuosi sitten ajateltiin hallinnoivan markkinoita voittaen koko kategorian.  

Koottuja faktoja Sugar 7.5:sta ja sen 2.3-mobiiliversiosta

Mietitkö edelleen, millä tavalla innovatiivisuus, joustavuus ja edullisuus yhdistyvät uusimman SugarCRM:n kohdalla? Pohditko, miltä markkinoiden paras CRM-mobiilisovellus näyttäisi tabletilla? Kuinka voit lisätä myyntiennusteiden tarkkuutta? Haluatko nähdä kattavan listauksen kaikista SugarCRM:ää tukevista alustoista?

Näihin ja moniin muihin konkreettisiin näkökohtiin voit tutustua ajan kanssa kokoamamme kattavan infopaketin parissa. Löydät sen (englanniksi) täältä.

Mobiilikokemus äärimmäisen tärkeä CRM-kentällä

SugarCRM:n toimitusjohtaja Larry Augustin muistuttaa CXM-julkaisun haastattelussa asiakkuuksien muuttuvasta, monikanavaisesta ja mobiilista luonteesta. Myös asiakkuudenhallinnan on näin ollen ulotettava mekanisminsa laajemmalle kuin koskaan. SugarCRM ja erityisesti sen mobiilikäyttö luovat markkinoiden parhaan mahdollisuuden vastata monipuoliseen kysyntään. Lue koko haastattelu täältä.