SuiteCRM - asiakkuudet avoimesti hallintaan

SuiteCRM on palkittu avoimen lähdekoodin asiakkuudenhallintajärjestelmä. Päätoiminnot ovat vastaavia kuin markkinoiden suurimmissa kaupallisissa järjestelmissä. Suiten voi myös ottaa erilaisen kehitystyön perustaksi, koska se on täysin avointa lähdekoodia.

Suite tarjoaa erittäin kehittyneitä ominaisuuksia myynnin hallintaan, työnkulkuun ja oman asiakasportaalin. Voimme näyttää näitä käytännössä demossa paikan päällä tai webin ylitse, ota yhteyttä.

OOSIS tarjoaa SuiteCRM tukea, koulutusta ja konsultointia tarpeesi mukaan. Voimme myös auttaa jo olemassa olevan projektisi parantamisessa tai pelastamisessa. Meillä on yli kymmenen vuoden kokemus avoimen lähdekoodin projektien parantamisesta ja kehittämisestä asiakkuuksien hallinnassa.

SuiteCRM:n ominaisuuksista

Päivittäinen myyntityö ja sen hallinta on tärkein asiakkuudenhallinnan käyttötarkoitus. Suite tarjoaa kattavat ratkaisut kaikkiin myynnin tarvitsemiin vaatimuksiin mm. puheluiden, tapaamisten, sähköpostien hallintaan. Saat kaiken asiakkuuksien hallintaan liittyvän tiedon keskitetysti yhteen paikkaan.

Suiten avulla saat myös raportoitua myynnistä ja myyntiin liittyvistä aktiviteeteista kattavasti. Tämä tehostaa toimintaa huomattavasti esimerkiksi käsiin tehtävään raportointiin nähden.

Automatisoitu työnkulku on tyypillisesti huippuluokan CRM:n ominaisuuksia. Suite tarjoaa mielenkiintoisen vaihtoehdon työnkulkujen automatisointiin. Tämä poistaa rutiiniluontoista työtä ja toistuvia asioita, kun käyttäjä voi itse automatisoida työnkulkuja järjestelmään.

Lisätietoja SuiteCRM:stä

Suiten avoimen lähdekoodin projektia hallinnoi englantilainen SalesAgility (englanniksi).

He ovat myös toteuttaneet useita case-tapauksia, joista on koottu hyviä esityksiä eri SuiteCRM toteutuksista. Näistä voi saada hyvän kuvan eri vaihtoehdoista SuiteCRM:n käyttöön. Case-tapaukset löytyvät niin julkisesta toimijasta kuin suuresta energia-alan yrityksestä. Täältä löytyy esimerkkitapauksia (englanniksi).