Modernin CRM:n ominaisuudet

Forresterin markkinatutkimus listaa kuusi askelmaa asiakkuudenhallinnan modernistamiseksi.

 

1. Yhdistä asiakkuudenhallinnan strategiasi asiakaskokemusstrategian kanssa 

2. CRM:n käytön lopullisten tavoitteiden tulee liittyä tulovirran kasvattamiseen

3. Hyödynnä CRM:ää asiakkuuden koko elinkaaren kaikissa vaiheissa 

4. Käytä asiakkuudenhallintaa syvälliseen asiakaskohtaiseen personointiin 

5. Laajenna CRM:ää sen lähtökohtaisten käyttöoletusten ulkopuolelle integraatioiden avulla

6. Sitouta käyttäjät yksinkertaisella ja helpolla tavalla CRM-kammon välttämiseksi

 

SugarCRM täyttää kaikki kyseiset havainnollistetut näkökulmat, ja OOSIS oy toimittaa asiakkuudenhallinnan ratkaisut aina personoituna. 

Jos haluat tutustua koko tutkimukseen tarkemmin, lue se täältä.