Uutisissa kerromme, mitä teemme ja mihin kiinnostavaan olemme törmänneet.

Uutiset

30.5.2014
pj's picture
pj

SugarCRM:n käyttö jatkaa kasvuaan Suomessa eri toimialoilla. Yhtenä uusimpana asiakkaana on teollisuuden logistiikka­ratkaisuja, mm. automaattisia nosto- ja siirto­laitteita eri käyttöön toteuttava Actiw Oy.

Actiw Oy on vuonna 2008 perustettu pieksämäkeläinen yritys. Yrityksellä on kokemusta materiaalinkäsittely­automaatiosta aina 80-luvun puolivälistä saakka. Yritys on vahvasti panostanut omien varasto- ja lastaus­automaatio­tuotteiden tuote­kehitykseen, jonka avulla se on saavuttanut menestystä sekä kotimaisilla että kansain­välisillä markkinoilla.

SugarCRM:ää Actiw hyödyntää työkaluna mm. myynnin ja asiakastyöskentelyn tehostettuun käyttöön. SugarCRM sopii hyvin Actiwin kansainväliseen toimintaan ja antaa valmiudet kattavan asiakashallinnan toteuttamiseen.

Actiw valitsi SugarCRM:n vaivattomasti Sugarin omasta pilvestä, jolloin sille ei käytännössä tule lisenssikulujen ohella muita kuluja käytöstä. Kokonais­kustan­nukset (Total Cost of Ownership, TCO) voi­daan pitää hyvin aisoissa. Sugarilla on erittäin selkeä hinnoittelu­malli, joten kustannuksien laskenta on myös helppoa ja piilo­kuluja ei pääse syntymään.

Peruskoulutuksen lisäksi OOSIS tarjosi Actiwille tukea järjestelmän käyttöön­ottoon. Käyttöönotto oli kokonaisuudessaan edullinen ja vaivaton.

30.4.2014
pj's picture
pj
[SugarCRM Platinum Partner]

OOSIS oy on uusin SugarCRM Platinum Partner. SugarCRM palkitsee kumppaneitaan eri statuksilla, jotka perustuvat käyttäjämääriin markkina-alueella. SugarCRM:n kasvu Suomessa on johtanut siihen, että OOSIS on saavuttanut Platinum Partner -tason. Se on ylin SugarCRM:n julkisista tasoista ja annetaan niille yrityksille, jotka tekevät Sugarin kanssa merkittävää yhteistyötä.

“Tämä on tietysti loistava asia ja vahvistaa varmasti Sugarin panostusta Suomen markkinoille myös jatkossa”, kertoo OOSIS oy:n osakas Markko Jantunen. “Sugarin kiinnostus ja tuki antavat meille mahdollisuuden palvella asiakkaitamme vielä paremmin jatkossa”, hän jatkaa.

SugarCRM:n nopea kasvu Suomessa ja viime vuonna julkaistu suomenkielinen versio tuovat Sugarin lähemmäs suomalaisia asiakkaita. Helposti muokattavana ja mukautuvana järjestelmänä Sugar onkin saavuttanut kasvuaseman, joka sillä nyt on.

Jos haluat lisätietoja SugarCRM:stä ja sen vaihtoehdoista, niin ota yhteyttä.

16.4.2014
michael

Tästä löydät kaikki tilaisuuden esityskalvot. Niko Meriläisen Sugar-demon saat nähtäväksi paikan päällä tai webin ylitse ottamalla häneen yhteyttä: http://www.oosis.fi/e/yhteystiedot.

Lisätietoja esityksistä ja esitykset löydät myös julkaisuistamme: https://www.oosis.fi/e/node/105.

Alkusanat, Pauli Jantunen, toimitusjohtaja, OOSIS Oy
Esitys PDF-tiedostona (482 kB)

Mobile CRM and SugarCRM's mobile app, Thordur Gunnthorsson, Regional Sales Director, SugarCRM
Presentation slides in a PDF file (3922 kB)

Sosiaalinen CRM, Jouni Huotari, Partner, OOSIS Oy
Esitys PDF-tiedostona (496 kB)

Onnistuu.fi ja loppusanat, Pauli Jantunen, OOSIS Oy
Esitys PDF-tiedostona (225 kB)

18.3.2014
michael

Ravintola Palace, Helsinki, 10.4.2014, klo 8.00-11.00. Tapahtuma on maksuton.

Saavu aamiaiselle kuulemaan alan asiantuntijoilta nykyaikaisesta asiakkuudenhallinnasta!

Asiakastiedon kerääminen, asiakkuuksien luokittelu ja myynnin älykäs johtaminen ovat onnistuneen asiakastyöskentelyn edellytyksiä. Maailma muuttuu myös asiakkuudehallinnan osalta; CRM-järjestelmien siirtyminen mobiililaitteisiin ja niiden kytkeytyminen sosiaaliseen mediaan ovat esimerkkejä tästä. Tervetuloa kuulemaan lisää asiakkuudenhallinnan uusista tuulista!

Aikataulu

8:00-8:45     Aamiaistarjoilu ja vapaata keskustelua
8:45-9:00     Alkusanat, Pauli Jantunen, toimitusjohtaja, OOSIS Oy
9:00-9:30     Mobile CRM and SugarCRM's mobile app, Thordur Gunnthorsson, Regional Sales Director, SugarCRM
9:30-10:00     Sosiaalinen CRM, Jouni Huotari, Partner, OOSIS Oy
10:00-10:15     Kahvitauko
10:15-10:45     SugarCRM 7, Mikko Punakallio, projektipäällikkö, OOSIS Oy
10:45-11:00     Onnistuu.fi ja loppusanat, Pauli Jantunen, OOSIS Oy

Aamiaistapahtuman osallistujamäärä on rajattu. Sitovat ilmoittautumiset Jenna Suoniolle: jenna.suonio@oosis.fi tai 044 088 1086.

16.1.2014
pj's picture
pj

OOSIS on jatkanut kannattavaa kasvuaan. Suomen Asiakastieto oy on myöntänyt OOSIS oy:lle Suomen Vahvimmat -sertifikaatin vuoden 2013 lopussa. Luokitus perustuu Asiakastiedon Rating Alfan luokitukseen. Vaatimukset korkeimpiin luokitusluokkiin pääsemiselle ovat yrityksen erinomaiset taloudelliset tunnusluvut, yrityksen positiiviset taustatiedot ja maksukäyttäytyminen.

Sertifikaatti myönnetään yrityksille, jotka kuuluvat Asiakastiedon 7-portaisen Rating Alfan kahteen ylimpään luottoluokkaan. Näihin luokkiin kuuluu noin joka kymmenes suomalaisyritys. Suomen Vahvimmat –sertifikaatti on todiste yrityksen luottokelpoisuudesta ja luotettavuudesta.

Olemme iloisia siitä, että toiminta on jatkunut taloudellisilla tunnusluvuilla mitaten hyvin ja olemme hoitaneet omat velvollisuuteemme. Se on myös osaltaan osoitus onnistumisestamme tärkeimmässä tehtävässämme eli korkean asiakastyytyväisyyden ylläpitämisessä.

10.12.2013
michael

OOSIS on kehittänyt ja julkaissut suomenkielisen SugarCRM Community Edition -käännöksen beta-version. Käännös on saatavilla Sugarin 6.5-versiolle.

Käännöspaketin saat ladattua tästä linkistä.

Lisätietoa käännöspaketista saa tältä sivulta.

Jos olet kiinnostunut saamaan käännöstä myös tuleville versioille avoimen lähdekoodin Sugariin, niin ole yhteydessä meihin. Samoin BETA:sta kannattaa antaa kommentteja ja huomioita. OOSIS toteuttaa käännöstä myös tulevaan Sugar 7 –versioon kaikille kaupallisille tuoteversioille.

Annamme myös koulutusta/tukea, kehitämme ja integroimme Sugaria, niin avoimen lähdekoodin kuin kaupallisia versioita. Jos sinulla on Sugariin liittyviä kysymyksiä tai kehitystarpeita, niin ole vain yhteydessä meihin.

11.11.2013
niko

OOSIS oy on käynnistänyt Asiakas haltuun -asiakkuudenhallinnan kampanjan. Kampanjan tavoitteena on korostaa OOSIS oy:n edustaman kansainvälisen SugarCRM:n helppokäyttöisyyttä ja monipuolista räätälöitävyyttä eri toimialojen tarpeisiin. OOSIS oy:n CRM-asiantuntijat räätälöivät järjestelmän juuri asiakkaan tarvitsemaan muotoon yksinkertaisuuden kärsimättä.

Lue lisää tietoa kampanjasta täältä.

13.8.2013
mikko

OOSIS toimittaa Shibboleth -identiteetin hallintapalveluita useille asiakkaille. OOSIS oy:n palveluiden avulla asiakkaat pystyvät toimimaan Haka-luottamusverkostossa. Haka on Suomen korkeakoulujen ja tutkimuslaitosten käyttämä käyttäjätunnistusjärjestelmä, jolla on satoja tuhansia käyttäjiä. Hakaan kirjautumalla käyttäjä pääsee kotiorganisaationsa tunnuksilla lukuisiin palveluihin ilman erillisiä tunnuksia.

OOSIS oy:n Shibboleth palveluun kuuluu palvelun käyttöönotto, ylläpito ja erilaiset päivitykset mm. tietoturvapäivitykset. Palvelua voidaan räätälöidä asiakkaan tarpeisiin, esimerkiksi lisäämällä asiakaskohtaisia attribuutteja ja muokkaamalla palvelun kirjautumissivun visuaalista ilmettä. Käytännössä palvelu voi kattaa jotain valittuja osa-alueita tai koko palvelun "avaimet käteen" -periaatteella.

OOSIS on toimittanut Shibboleth palveluita vuodesta 2009 lähtien useille eri Shibboleth versioille. Asiakkaitamme ovat muun muussa Saimaan, Kajaanin ja Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulut.

Lisää tietoa tarjoamastamme palvelusta löydät täältä .

26.6.2013
mikko

OOSIS on toteuttanut SugarCRM raportoinnin kehitysprojektin Fulbright Center:ille. Projektissa suunniteltiin ja toteutettiin uusia raportteja Fulbright Center:in käytössä olevaan SugarCRM ratkaisuun.

Ratkaisun avulla Fulbright Center pystyy entistä paremmin hyödyntämään SugarCRM:ään tallennettuja tietoja. Raporteilla saadaan tietoa mm. hakijoista, stipendeistä ja yleisesti toimintaan liittyvistä asioista.

SugarCRM:n raportointiominaisuudet käsittävät laajan valikoiman erilaisia raportteja. Avoimen lähdekoodin versioon voidaan asentaa oma raportointijärjestelmä.

Kaupallisissa versioissa raportointi kuuluu kokonaisuudessaan kaikkiin versioihin. Tällöin voidaan hyödyntää Sugarin laajaa hakutoiminnallisuutta ja automatisoida nämä haut raportoinniksi. Näitä raportteja voidaan ajastaa ja niiden pohjalta voidaan tehdä myös esimerkiksi sähköpostikampanjoita ja muita toimintoja.

7.5.2013
mikko

OOSIS järjesti "Asiakashallinta nyt, SugarCRM 7" aamiaistilaisuuden. Tilaisuudessa tutustuttiin yhteen laajimmin käytetyistä asiakashallintajärjestelmistä SugarCRM:ään. Tilaisuudessa esiteltiin myös myynnin raportoinnin mahdollisuudet ja sosiaalisen median hyödyntämiseen osana CRM:ää.

Kiitos kaikille osallistujille onnistuneesta tilaisuudesta. Tässä tilaisuuden esitykset:

Lyhyt esittely OOSIS oy:stä
Sugar 7
Myynnin raportointi
Sosiaalinen media osana asiakkuudenhallintaa

Pages